walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Naar Auckland NZ

Hoi allemaal:

Het is nu dinsdagmorgen 21 februari 07.00 uur, we zitten op de airport van Sydney, om 08.00 uur moeten we naar de gate, en om 09.15 uur stijgen we op naar Auckland, waar we dan vanmiddag om ongeveer 13.45 uur landen. Vanmorgen zijn we om 05.00 uur opgestaan, en om 05.45 uur met de taxi vertrokken uit ons hotel in Sydney, naar de airport.

We hebben ons hele leven nog nooit zoveel taxi´s gezien en ingezeten als nu in Dubai en inSydney. Sydney was net als Dubai geweldig, ontzettend veel gezien, mooi weer gehad, én Diana van Ome Sjaak ontmoet, een hele dag en avond mee opgetrokken en bijgepraat na 13 jaar. We hebben in het Hard Rock Cafe veel moeten drinken, om een borreltje te bemachtigen voor Dittie, maar ja, je moet er wat voor over hebben hé.

Foto´s volgen nog, want we moeten bijna opstappen naar de gate.

Vanmiddag staat er een auto klaar voor ons, daar kunnen we dan 19 dagen mee door NZ crossen. En vanavond treffen we Iris!!!!!!

Het eerste wat Walter en ik doen in NZ is een pet kopen, want we zijn al behoorlijk verbrand tijdens onze tour en boottocht in Sydney.

Tot snel, voor degene die nog carnaval gaan vieren, niet te zat, doen wij ook niet.

Groetjes, ons.

Sydney

Hoi allemaal,

We zitten nu in Sydney, we waren vanmorgen al om 08.00 uur in ons hotel, maar we mogen pas om 14.00 uur in onze kamers. Het was een lange vlucht ( 15 uur!!!! ), Walter, Annelies en Sjan hadden er geen moeite mee, ikzelf vond het een lange zit.

Gisteravond in Dubai haden we s'avonds nog een sight seeing tour in een open bus, dat was wel gaaf, heel veel gezien. Van tevoren hadden we nog in een Belgische Pub gezeten, ik wou 4 large bier bestellen, máár Walter vond small groot genoeg.

Toen wou ik uit overmoed Brandend Zand aanvragen, waarop ze zeiden 'kom in Augustus maar terug, dan heb je hier in overvloed brandend zand'.

Overigens pakte Walter s'avonds laat in het hotel wel een Large Whiskey, heb ik maar niks van gezegd.

Trouwens vanmorgen zouden we Diana van Ome Sjaak hier in het hotel ontmoeten, daar is ook niks van terecht gekomen, misschien morgen beter.

Het is nu half 13.30 uur, we mogen bijna in onze kamers, en daarna gaan we een sight seeing tour doen door de stad. Vanmorgen hebben we ook al veel gezien van Sydney.

Groetjes, en tot Auckland, waar we Iris treffen.

Dubai

Hoi allemaal,

We hebben een goede vlucht gehad naar Dubai, alles vlot verlopen behalve de paspoortcontrole hier, we hebben ruim een uur in de rij gestaan.

Toen naar het hotel met de taxi, daar kwamen we net na 02.00 uur aan, de bar was net gesloten!!!!!! Wij weer met een andere taxi naar een bar, maar die sloot ook net. Toen weer met een taxi naar de nachtwinkel, maar die had geen alcohol!!!

Toen zijn we maar terug gegaan naar het hotel en gaan slapen.

Vandaag heel wat gezien, nu even in ons hotel en vanavond hebben we nog een night seeing tour door Dubai.

Morgenvroeg vertrekken we dan naar Sydney.

Groetjes, Ons

afscheidsfeestje

Vanavond later op de avond afscheidsfeestje.

Reisplanning

Hoi allemaal,

op donderdag 16 februari vertrekken we om 14.30 uur vanuit Amsterdam richting Dubai waar we om 23.59 uur aankomen. Daar verblijven we twee nachten en één dag, om op 18 februari om 10.15 uur te vertrekken naar Sydney.

In Sydney komen we op 19 februari om 06.55 uur aan en daar blijven we twee dagen en twee nachten.

Op 21 februari om 08.45 uur vertrekken we dan naar Auckland, waar we om 14.00 uur aankomen. Daar staat een auto voor ons klaar en moeten we zorgen dat we op 10 maart in Christchurch zijn, want daar stijgen we dan om 16.55 uur weer op, om na twee korte tussenstops op zondag 11 maart om 12.45 uur te landen in Amsterdam.

In Dubai en Sydney hebben we al hotels gereserveerd, evenals de eerste nacht in Auckland. De rest van de overnachtingen regelen we daar. De tweede dag dat we in Nieuw-Zeeland zijn, gaan we Iris bezoeken bij haar gastgezin.