walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Thuis

Hoi allemaal, na ruim 32 uur onderweg te zijn geweest, zijn we weer in Deurne. We hebben 3 tussenstops gehad, in Sydney, Bangkok en Dubai. Alles goed verlopen, maar wel vermoeiend. In Christchurch konden we de gevolgen van de aardbeving(en) nog goed zien, een groot gedeelte van de binnenstad was nog afgesloten voor de wederopbouw.

We hebben nog nooit van ons leven zoveel taxi's gezien als in Dubai en Sydney, en nog nooit zoveel schapen, koeien, wijngaarden en korenvelden als in NZ. Vooral het Zuider Eiland heeft zoveel te bieden. Geweldige afwisseling van het landschap. Walter en Annelies vonden het landschap ook geweldig, wel veel verouderde steden en stadjes, en Walter vond het eten niet zo geweldig, alhoewel ik niet weet of dat nou aan het eten lag of aan Walter.......Ze willen wel een keertje terug om op de motor het land rond te trekken.

Overigens, we hebben in totaal 4.708 km rondgereden.

En wij, ja voor ons was het na ruim 10 jaar natuurlijk een hele ervaring, vooral Sjan krijgt niet genoeg van het landschap, de blauwe lucht, en het blauwe water, én de vriendelijke mensen, met hun 'way of life'. Ik heb dan ook moeten beloven dat we nog een keertje terug gaan, wel pas na lang sparen én hard werken bij CP.

Iedereen bedankt dat jullie ons hebben willen volgen, en mogelijk tot een volgende keer.

Groetjes, Walter-Annelies-Michael-Sjan.