walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Abel Tasman

Vele honderden kilometers gereden op het Noorder Eiland, en iedereen maar toeteren naar mij. Ik denk, kennen die mij nog allemaal van ruim 10 jaar geleden???? Bleek dat ik aan de verkeerde kant van de weg reed!!!!!

Het is nu hier woensdag 29 februari rond de middag, zondagmiddag hebben we Iris nog getroffen in Taupo, wel apart om aan de andere kant van de wereld je dochter een paar keer te ontmoeten.

Maandag hebben we zo'n 475 km gereden naar Wellington, over de Desert Road, en binnendoor door de bergen, waar we een geweldig uitzicht hadden op de licht en donker blauwe Tasman Sea. Overnacht in een hotel in Wellington, gezellig uitgeweest in de hoofdstad, en dinsdagmorgen onze auto ingeleverd (Simon, foto volgt nog), om daarna op de Ferry te gaan naar het Zuider Eiland. Geweldige overtocht gehad, héél veel dolfijnen gezien, het blijft iets aparts.

In Picton moesten we een uurtje wachten op onze andere auto, maar toen we die hadden, zijn we naar Nelson gereden, waar we overnacht hebben in een B & B. Vanmorgen een fikse wandeling door National Park Abel Tasman gedaan, daar heb je én peel, én oerwoud, én de waddenzee in één!!!

Nu even koffiepauze, en dan crossen we binnendoor door de bergen naar de Oostkust.

Tot een volgende keer, en Ricus, nee Sjan rookt geen sigaren.

Reacties

Reacties

noud

verkeerde kant van de weg? had je niet te diep in het glaasje gekeken !want het lijkt wel of jullie elke dag een feestje hebben .

Iris

Moooi he! Abel Tasman... GE-WEL-DIG!!!!

xx

Ralf

Ik ben het met Noud eens, het is daar alle dagen
feest, terwijl bij ons carnaval er al lang opzit.
Maar ik geef jullie geen ongelijk :D

Groetjes tot over iets langer dan een week ;) Vivian en Ralf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!