walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Sydney

Hoi allemaal,

We zitten nu in Sydney, we waren vanmorgen al om 08.00 uur in ons hotel, maar we mogen pas om 14.00 uur in onze kamers. Het was een lange vlucht ( 15 uur!!!! ), Walter, Annelies en Sjan hadden er geen moeite mee, ikzelf vond het een lange zit.

Gisteravond in Dubai haden we s'avonds nog een sight seeing tour in een open bus, dat was wel gaaf, heel veel gezien. Van tevoren hadden we nog in een Belgische Pub gezeten, ik wou 4 large bier bestellen, máár Walter vond small groot genoeg.

Toen wou ik uit overmoed Brandend Zand aanvragen, waarop ze zeiden 'kom in Augustus maar terug, dan heb je hier in overvloed brandend zand'.

Overigens pakte Walter s'avonds laat in het hotel wel een Large Whiskey, heb ik maar niks van gezegd.

Trouwens vanmorgen zouden we Diana van Ome Sjaak hier in het hotel ontmoeten, daar is ook niks van terecht gekomen, misschien morgen beter.

Het is nu half 13.30 uur, we mogen bijna in onze kamers, en daarna gaan we een sight seeing tour doen door de stad. Vanmorgen hebben we ook al veel gezien van Sydney.

Groetjes, en tot Auckland, waar we Iris treffen.

Iris

Whaaa nog 2 dagen !!! Dan zie ik jullie in het hotel, leuk he!!
Vandaaag skydive gedaaan, moeten jullie zeker gaan doen in NZ!!

Liefs

Harry-Mieke

Tja, als je naar de andere kant van de wereld gaat, moet je er wel wat uurtjes voor over hebben. Lange zit? ik denk dat je er zwemmend langer over doet. ha,ha.
Wij drinken wel large bier en wijn in de potdeksel.
Zo meteen naar de optocht. Het zonnetje schijnt, maar voor hoelang?
Nog veel plezier in Sydney en groetjes aan Iris.
De Sint Joep.