walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Reisplanning

Hoi allemaal,

op donderdag 16 februari vertrekken we om 14.30 uur vanuit Amsterdam richting Dubai waar we om 23.59 uur aankomen. Daar verblijven we twee nachten en één dag, om op 18 februari om 10.15 uur te vertrekken naar Sydney.

In Sydney komen we op 19 februari om 06.55 uur aan en daar blijven we twee dagen en twee nachten.

Op 21 februari om 08.45 uur vertrekken we dan naar Auckland, waar we om 14.00 uur aankomen. Daar staat een auto voor ons klaar en moeten we zorgen dat we op 10 maart in Christchurch zijn, want daar stijgen we dan om 16.55 uur weer op, om na twee korte tussenstops op zondag 11 maart om 12.45 uur te landen in Amsterdam.

In Dubai en Sydney hebben we al hotels gereserveerd, evenals de eerste nacht in Auckland. De rest van de overnachtingen regelen we daar. De tweede dag dat we in Nieuw-Zeeland zijn, gaan we Iris bezoeken bij haar gastgezin.

Groetjes,Walter en Annelies, Michael en Sjan

Iris

haha AWESOME!!!

See you in than..

With love,
Iris

Mieke-Harry

Nog even volhouden.
We zullen jullie verhalen en foto's volgen.

gr. Mieke

Emmauel en Hanneke

Nou dat is weer een strak plan!!! Gr en we volgen jullie

Anja Verkamman

Dit is echt leuk!
Toch weer "even" naar NieuwZeeland. Blijft toch trekken, nietwaar!?
Ik ga jullie volgen, want zo'n webblog is de oplossing voor iedereen. Oskar heeft het ook een half jaar lang gedaan toen hij in China was. Gaat het nu in boekvorm voor zichzelf "uitgeven": een waardevolle herinnering.
Groetjes en alvast een goede reis(voorbereiding)
ANJA

Sjan Kuijpers

Beste Walter, Annelies, Michael en Sjan

Wij vinden het leuk om te mogen zien en te lezen hoe jullie reis verloopt! Succes met alle voorbereidingen!!
Wij wensen jullie een goede reis en samen heel veel plezier, geniet van alle mooie bezienswaardigheden.
Mijn broer heeft op dubai-airport gewerkt, zal even de details navragen, zet ze wel op de mail.
Groetjes van ons: Ricus, Sjan, Frank, Hans, Wendy