walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Naar Auckland NZ

Hoi allemaal:

Het is nu dinsdagmorgen 21 februari 07.00 uur, we zitten op de airport van Sydney, om 08.00 uur moeten we naar de gate, en om 09.15 uur stijgen we op naar Auckland, waar we dan vanmiddag om ongeveer 13.45 uur landen. Vanmorgen zijn we om 05.00 uur opgestaan, en om 05.45 uur met de taxi vertrokken uit ons hotel in Sydney, naar de airport.

We hebben ons hele leven nog nooit zoveel taxi´s gezien en ingezeten als nu in Dubai en inSydney. Sydney was net als Dubai geweldig, ontzettend veel gezien, mooi weer gehad, én Diana van Ome Sjaak ontmoet, een hele dag en avond mee opgetrokken en bijgepraat na 13 jaar. We hebben in het Hard Rock Cafe veel moeten drinken, om een borreltje te bemachtigen voor Dittie, maar ja, je moet er wat voor over hebben hé.

Foto´s volgen nog, want we moeten bijna opstappen naar de gate.

Vanmiddag staat er een auto klaar voor ons, daar kunnen we dan 19 dagen mee door NZ crossen. En vanavond treffen we Iris!!!!!!

Het eerste wat Walter en ik doen in NZ is een pet kopen, want we zijn al behoorlijk verbrand tijdens onze tour en boottocht in Sydney.

Tot snel, voor degene die nog carnaval gaan vieren, niet te zat, doen wij ook niet.

Groetjes, ons.

Familie Knoops, Leveroy

Hallo Vakantiegangers,

Leuke site!! Zo te zien vermaken jullie je wel. Geniet er maar van want het is zo weer dat je in het vliegtuig zit richting Holland. Doe Iris de groeten van ons en nog veel plezier. Groetjes Ad, Marleen, Jan en Femke.

Martijn - Susan

Heey vakantiegangers,
Zo te horen gaat alles goed daar..
Ik heb geen berichtje ontvangen, heb je er wel een verzonden? En is het gezellig bij Iris :P..
Wij beginnen zometeen aan de laatste dag carnaval!
We houden jullie site in de gaten..
Veel plezier daar en we drinken er dadelijk wel eentje op jullie.

Groetjes

Kim

Halloootjes!
Ik zal jullie niet langer in spanning laten wachten: we hebben allemaal carnaval overleefd, zonder kleerscheuren of iets dergelijks :). Dus no worries! Zag op facebook dat Iris een paar leuke dagen met jullie had gehad, geldt dat andersom ook ;)?
Fijn dat jullie het zo goed hebben daar, geniet er maar van. En maak eens wat meer foto's, of althans, zet er wat meer en leukere op de site! Kunnen wij ook een beetje meegenieten en dan hoeven we over drie weken niet urenlang naar foto's te gaan kijken :P.
Liefs, Kim

Emmanuel en de rest

Hallo allevier,
Fijn dat het goed gaat daar, hier ook alles ok. Carnaval achter de rug en overmorgen slaan we Arnouds verjaardag over! :) :)
Van Emmanuel moest ik even melden dat hij (heel veel) ijzer heeft gehaald en dat hij van Martijn niets hoefde te betalen!!
Groetjes en veel plezier!
Emmanuel en de Rest