walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Taupo

Hoi allemaal, het is nu zondagmiddag rond half twee, het weer is kei goed hier aan Lake Taupo. Gisteren zijn we nog een keertje langs Tante Truus gereden, en nu was ze wel thuis!!! We hebben even een koffie gedaan en bijgebuurt, Marlie Arts van Rene van Ome Harrie was er voormiddag geweest, die hebben we net gemist. Alles goed met Tante Truus, aan iedereen die ze kent de groeten. Walter en Annelies zijn nog naar het Timber Museum in Putaruru van Toon Nooijen? geweest.

Daarna zijn we via een toeristische route naar Taupo gereden, en omdat het wknd is een wat luxer motel aan Lake Taupo aangedaan. Gisteravond uit geweest hier, Annelies en Walter en ik zijn redelijk? op tijd naar ons motel gegaan, Sjan heeft nog tot diep in de morgen doorgedanst.

Vanmorgen te laat op voor de church, en omdat het zondag is, én mooi weer, én het hier kei mooi is aan het Lake, hebben we besloten nog een nachtje bij te boeken in ons luxe motel, met ieder een eigen buitenjaccuzzi!!!!!

Als het goed is komt Iris rond een uur of 3 ook aan in Taupo, dan kunnen we met haar nog een paar uurtjes bijpraten met een biertje en sigaartje.

Tot een volgende keer, groetjes, ons

minke

he jullie daa aan de andere kant

zo te horen hebben jullie het geweldig naar jullie zin.
en zien jullieook veel.
heerlijk weer even met iris bij kunnen kletsen geweldig toch.
fijn dat het zogoed gaat met jullie.
en ja die sigaartjes blijven toch wel heilig he
groot gelijk heb je dat hoort erbij bij een pot bier en vakantie.
geniet er nog maar lekker van
de groetjes aan iedereen en tot weer

groetjes minke fred en de kids

Iris

Heee!!!!
Wat leuk om jullie gister weeer even gezien te hebben, was gezellig met de drankjes erbij..!!

Leuke verslagen op jullie site, ik ga weer verder van Taupo genieten ;) .

Heeeele fijne tijd op het super moooie zuidereiland!!

Liefs, Iris

Simon Donkers

mooie verhalen hier op de site.
een flink avontuur daar.
ik vraag me wel af waarmee jullie aan het rond crossen zijn. Walter had het steeds over een grote 4X4. maar ik zie maar weinig foto's op de site komen.

nog een fijne tijd daar.
en tot in de Walsberg.

groetjes