walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

Rondcrossen

Hoi allemaal:

Het is hier nu zaterdagmiddag rond 13.00 uur, ik moet steeds vragen aan Walter, want ik heb geen idee van datum en tijd. We zitten nu effe koffie te drinken in een cafe met free WIFI, want ja, elke dollar is er één. Gister zijn we naar de geijsers geweest, daarna zijn we helemaal binnendoor naar de kust gecrosst, naar Kawhia, waar we rond 20.00 uur aankwamen, gelukkig waren er nog 2 kamers vacant in the motel. daarna weer gegeten en heineken gedronken, ik een sigaartje gerookt, waarop Walter en Annelies voor de gezelligheid ook een sigaretje namen!!!!

We hebben al gruwelijk veel kilometers gemaakt, vooral over gravel road, én gruwelijk veel gezien. Nadat Walter de timmerwerkplaats van Jos Nooijen had gezien, had hij het er met Annelies over om hier ook zoiets te beginnen. Sjan hoorde dat, en die had er ook wel oren naar om hier te blijven, ik heb toen meteen duidelijk gemaakt dat dat niets voor mij is, en ik in ieder geval weer terug ga naar Nederland.

Neemt niet weg dat het landschap hier geweldig is, en dan moeten we het Zuider Eiland nog zien.

Vanmorgen zijn we in the middle of nowhere naar een waterval gaan kijken, straks willen we nog even langs Tante Truus, kijken of ze nu wel thuis is, en dan reizen we af richting Lake Taupo, en morgen gaan we verder richting Wellington, want de 28e moeten we de auto inleveren, en gaan we de Ferry op voor de oversteek naar het Zuidereiland, waar weer een andere auto voor ons klaar staat ( als het goed is ).

Jullie allemaal prettig wknd, en groetjes van ons vieren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!