walter-annelies-michael-sjan.reismee.nl

rotorua

Hoi Allemaal,

Het is nu hier vrijdagmiddag rond 12.00 uur. We zijn nu in Rotorua, en gaan vanmiddag naar de geijsers en kokende modder kijken. Toen we op de airport in Auckland aankwamen, stonden Iris en David van Ome Sjaak ons op te wachten. Geweldig om Iris weer te zien na ruim een half jaar, en David na 13 jaar. Op de airport stond onze auto klaar, en, na wat verkeerde rondjes in het drukke Auckland te hebben gereden, waren we toch bij ons hotel beland, en kon Iris bij ons op de kamer slapen. Die avond flink doorgezakt met ons zessen, en de volgende dag zijn we met ons zessen de hele dag op pad geweest, en oa het gastgezin van Iris ontmoet.

S`avonds afscheid genomen van Iris en David, en gisteren zijn we op de koffie geweest bij Jos Nooijen, Yanus en Marjan, groeten terug. Ook zijn we nog langs het adres gereden waar we gewoond hebben.Afgelopen nacht hebben we overnacht in Camebridge, vanmorgen zijn we langs Tante Truus en Donna in Putaruru gereden, die waren echter niet thuis, dus maar een briefje achtergelaten.

Nu dus in Rotorua, ik zal kijken of ik nog wat foto´s toe kan voegen, tot een volgende keer, groetjes, ons.

Jan en Petra Knijnenburg

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat, en hoe gaat het met de niet-rokers""?? Wij hebben de carnaval erop zitten, ooooh wat word je daar moe van, maar het was super! Wij wensen jullie nog een heeeeeeeeel fijne vakantie en genieten he! Groetjes van ons!

Teng en Mien

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo goed hebben. Hier gaat het ook zn gangetje, de carnaval overleefd en een mooie optocht gezien. Zondag gaan we naar de Padbrugseweg om te kijken hoe het daar is.
Heel veel plezier nog! Jullie site staat nu op het bureaublad, dus kunnen we daar vaker naar kijken.

Ine, Tiny en Teng

Zo te lezen vermaken jullie je wel. Carnaval zul je wel niet gemist hebben. maar goed ook want het is een aanslag op je gesteldheid. We hebben de kaart er maar bij gehaald, want als NIET wereldreizigers hebben we geen idee waar jullie allemaal naar toe crossen. Hou 't relaxed met af en toe een Heineken en een sigaartje.